niedziela, 22 stycznia 2012

Wyjątkowy sernik z wiśniami

Przypomniałam sobie o pewnym przepisie, za pomocą którego dawno temu wyczarowałam niebiański deser. Nie pamiętam jedynie skąd mam ten przepis ;)
Pragnę się z Wami podzielić tą recepturą, ponieważ wykonanie tego serniczka jest niezwykle łatwe, a smak... pobudza nawet najbardziej ukryte kubeczki smakowe :)


Składniki: (na małą blaszkę)
250g herbatników
kostka masła
2 serki philadelphia
szklanka cukru pudru
250g śmietany kremówki (30%-36%)
1 śmietanfix
wiśnie
kompot z wiśni
galaretka wiśniowa

Kruszymy herbatniki - ja robię to jeszcze przed otwarciem opakowania

Masę herbatnikowo-maślaną rozkładamy na blaszce - najlepiej palcami. Podpiekamy 15 minut w piekarniku nagrzanym do 170 stopni

Ubitą śmietanę z fixem dodajemy do serka. Masę najlepiej zacząć robić po ostudzeniu ciasta.

Galaretkę najlepiej przygotować podczas pieczenia ciasta. Robimy według przepisu pół na pół woda/sok. Ostudzoną galaretkę wylewamy na ciasto i owoce.

Pozostaje mi życzyć jedynie smacznego :)

1 komentarz: