poniedziałek, 26 marca 2012

Pastelowe paznokcie

Pastele to trend, który przypadł do gustu chyba większości. Osobiście jestem zachwycona tą kolorystyką i bardzo się cieszę, że moją szafę w końcu wypełniły jakieś nowe kolory.
Dzisiaj skupiłam się na dopełnianiu pastelowego look'u czyli na paznokciach.
Oto kilka paznokciowych propozycji na wiosnę/lato 2012


Ostatnio miałam chyba wenę na kropki, więc niedługo pojawi się nowy post z pastelowym manicure w paseczki lub kratkę. Tak dla równowagi ;)

24 komentarze:

  1. te pierwsze są po prostu cuudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie pomalowane paznokcie :) Najbardziej chyba podoba mi się pierwsza wersja - delikatne, w sam raz na wiosnę :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie prostownicą tylko nożyczkami (gorącymi) ale to u fryzjera ;)
    Fajny pomysł na paznokcie jeszcze dzisiaj sobie takie zrobie ;)
    Obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. ladne kolorki ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastelowe i te szaro- białe w kropki są rewelacyjne. Piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się podobają wszystkie! <3 Genialne są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre pomysły z pewnością wykorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję:*
    O jeju ale śliczne paznokcie :) świetne te kropeczki :)
    P.S. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie w kropki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :D

    super te paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w pastelowych paznokciach, genialne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze najlepsze :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudowne zdobienia jak i same paznokcie! :)
    pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne pazurki.
    nowy post u mnie na blogu .. jeżeli masz ochotę zapraszam do obserwacji i klikania w baner limonkowy szyk .... Chce zrobić post z pytaniami jak masz jakies to pisz pod komentarzami...

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne wzorki kolorki i paznokcie! :))
    gratuluję malusiego synka :) :*

    obserwuję! :)
    http://headoverheelsinlovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kolorki ! :D obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie chciałabym być upierdliwa, ale zaryzykuję :) Chodzi mi o to, czy pamięta Pani konkretnie jakim lakierem malowała Pani paznokieć na pierwszym zdjęciu tego postu? Chodzi o kolor mlecznoróżowy. Dokładnie taki manicure chciałabym mieć na ślubie, ale nie potrafię w żadnej drogerii wytłumaczyć o jaki kolor mi chodzi. Proszę o pomoc ;)

    A może ma Pani w zanadrzu jakieś inspiracje ślubne?

    Pozdrawiam
    Disaronna

    OdpowiedzUsuń